هتل هبتور گرند دبی
نوشته شده توسط : فرید طهماسبی

Dubai_Hotels



هتل هبتور گرند



هتل پنج ستاره هبتور گرند را می توان تفریحگاهی زیبا و مجلل در کنار ساحل خلیج همیشگی فارس نامید.هتل هبتورگرند اقامت دلپذیری را توام با خدمات عالی به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل و تفریحگاه لوکس، چشم انداز زیبایی به دریا و باغ را داراست که در منطقه جمیرا واقع شده است ، فاصله هبتور گرند تا فرودگاه بین المللی دبی تنها سی دقیقه می باشد.ساحل اختصاصی هتل هبتورگرند لحظات شاد و مفرحی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.
هتل هبتور گراند شامل ۴۴۶ باب اتاق استاندارد ، لوکس و دلوکس به همراه سوئیت های مجلل می باشد که همگی با اثاثیه و فرنیچر لوکس مزین گردیده است که طراحی داخلی اتاق های هتل به سبک عربی بوده و همگی از تلویزیون LCD با گیرنده ماهواره و DVD player برخوردار می باشند. اتاق های مخصوص معلولین،اتاق های پاک بدون سیگار و اتاق های مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه مطبوع از دیگر امکانات اتاق های هتل هبتور گرند است که اقامت را برای همه افراد به بهترین نحو امکانپذیر می سازد.
 

Dubai_Hotels


امکانات رفاهی هتل شامل ساحل اختصاصی و استخرهای روباز می باشد.
 

Dubai_Hotels


 تریا و رستوران هتل هریک دارای طرح و دکوراسیونی ویژه بوده و انواع خوراک های بین المللی را از جمله تایلندی، لبنانی، انگلیسی و ایتالیایی سرو می کنند.
 

Dubai_Hotels


میهمانان می توانند از ۳۰ درمان متفاوت و جوان کننده صورت و بدن که در مرکز Elixer Spa، ارائه می شود لذت ببرند. هتل هبتور ،همچنین از دو زمین تنیس، دو زمین اسکواش و باشگاه کودکان برخوردار می باشد. هتل در مجاورت تفریحگاه ساحلی دبی واقع شده است. مرکز خرید Emirates ، که بزرگترین مجتمع تجاری در خاورمیانه به شمار می آید تنها ۱۰ دقیقه ، با ماشین، تا هتل فاصله دارد.
امکانات این هتل دبی شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم یا اسپا، حمام ترکی و بخار ، سکوی شیرجه ، امکانت غواصی و ساحل اختصاصی در جمیرا می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و همچنین داشتن فروشگاه های متعدد تور دبی را برای مهمانان سفر دبی فراموش نشدنی می نماید.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود مي باشد.
 

Dubai_Hotels





:: برچسب‌ها: هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: